6/10/14

40 Μπάρκες στο γιαλό

Ηπειρώτικος γάμος, Ηπειρώτικο γλέντι στην αρχαία Επίδαυρο. Ο βουλευτής Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς και ακολούθησε μέγα γλέντι.
Την παράσταση έκλεψε ο επίσημος καλεσμένος αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ που χόρεψε όλα τα ηπειρώτικα σε forward για να προλάβει και το φεστιβάλ νεολαίας.
Ο χορός ξεκίνησε με το μηλίτσα μου μηλίτσα μου για μίλα μου κουκλίτσα μου και συνεχίστηκε με το τά ΄θελε η μαμά σου τά ΄θελες και συ τα σύκα τα καρύδια και το γλυκό κρασί. Στη συνέχεια χόρεψε με βαρύ ηπειρώτικο σεβντά το χορεύει ο βασανιάρης χορεύει ο μερακλής και συνέχισε με το όμορφε Ηπειρώτη μου για σε πονά το δόντι μου. Ο πρόεδρος μερακλωμένος και πριν αναχωρήσει για να προλάβει το φεστιβάλ ζήτησε και χόρεψε κλείνοντας τον χορό με το  40 Μπάρκες στο γιαλό κι ο Τσίπρας λέει σαραναδυό   κάθετε και τις μετράει και 42% τις βγάζει για αυτοδυναμία.
Copyright © 2014 frizArta | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top