7/7/11

Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα

 

Από το τα μπουλόυκια

Γιώργος Νταλάρας: «Κάποιοι έχουν την απογοήτευση για μεροκάματο»

Έπειτα από σχεδόν ένα χρόνο απουσίας, ο Γιώργος Νταλάρας επιστρέφει στις 12 Ιουλίου στο Βεάκειο. Η απόφαση αυτή δεν ήταν τυχαία: «ήταν επιλογή μου να παίξουμε εκτός συνόρων. Εξάλλου είχα ανειλημμένες
υποχρεώσεις που είχαν κλειστεί ένα, δύο ή τρία χρόνια πριν. Έτσι λειτουργούν τα πράγματα έξω. Δεν είναι αυθαίρετα όπως εδώ, που ακόμα και την τελευταία στιγμή αλλάζουν ημερομηνίες, πρόσωπα, θέατρα, παραστάσεις, γιατί για παράδειγμα κάποιος έχει κολλητό τον υπουργό…»

Πως βλέπει όμως την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη χώρα μας; «θα έλεγα ότι είμαστε σε φάση δημιουργικών ανακατατάξεων. Παρά τις δυσκολίες, βλέπουμε μια ψυχραιμία και ωριμότητα στους Έλληνες που είναι θαυμαστή. Υπάρχουν βέβαια κι εκείνοι που θέλουν να συντηρούν την απογοήτευση, γιατί η απογοήτευση είναι το μεροκάματο και η καθημερινότητα τους».

Με τις συγκεντρώσεις των «Αγανακτισμένων» συμφωνεί απόλυτα: «είναι μια υγεία αυτό. Η πλατεία είναι υπολογίσιμη. Κανείς δεν μπορεί και δεν πρέπει να την αγνοήσει, και κανείς δεν μπορεί να την προσεταιριστεί!»

Ο ίδιος ωστόσο δεν κατέβηκε πλατεία: «έλειπα όλο αυτό το διάστημα, αλλά κι εδώ να ήμουν, δεν νομίζω ότι θα κατέβαινα. Εγώ τα έχω πληρώσει τα ένσημα μου στις πορείες και στις διαμαρτυρίες εδώ και χρόνια».

Για τον Γιώργο Νταλάρα, το γεγονός ότι μένει στη Φιλοθέη, δεν έχει καμία σημασία: «το να μένω στο σπίτι μου στη Φιλοθέη είναι επιλογή μου. Δεν μου το άφησε ο μπαμπάς μου κληρονομιά, δεν το έκλεψα, δούλεψα, το αγόρασα, δάνειο δεν πήρα. Κι αν μένω τώρα στη Φιλοθέη, το Χαϊδάρι, ο Βύρωνας, το Μπραχάμι και η Κοκκινιά μου κλείνουν ακόμα το μάτι. Αυτή η εμφυλιακή λογική δεν βγάζει πουθενά. Τίποτε απ΄όλ΄αυτά που έχουμε δεν είναι δικά μας, γιατί δεν μπορούμε να τα πάρουμε μαζί μας φεύγοντας».

Όσο για το πώς βλέπει το μέλλον; «είμαι σίγουρος ότι το φθινόπωρο που θα έρθει  θα τ΄αλλάξει όλα. Τίποτα πια δεν θα είναι το ίδιο. Ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε η Νέα Δημοκρατία! Ούτε η Αριστερά! Ελπίζω στη δημοκρατία και στην απλή αναλογική, ελπίζω και περιμένω τις αλλαγές των νόμων για τις ευθύνες των υπουργών».
Copyright © 2014 frizArta | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top