27/2/13

Εγώ και οι άλλοι

Από τον ΡΑΔΙΟλόγο



(Μην εκλάβεις το εγώ ως κάτι άλλο παρά μόνο ως ανθρώπινη ύπαρξη.)

Πρωθυπουργός Σαμαράς : «Η Ελλάδα είναι μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα και θα προστατέψουμε με κάθε κόστος τις ξένες επενδύσεις». 
Εγώ : Δεν έχω δικαίωμα να προστατεύσω την ζωή μου με κάθε τρόπο.
Τραγουδιστής Μητσιάς : «...πιστεύω ότι εάν υπάρχει μια ελπίδα για να βγούμε από αυτό το λούκι, αυτή είναι στο χέρι του Αντώνη Σαμαρά». 
Εγώ : Δεν ξημεροβραδιαζόμουνα με τον Γκάτσο, τον Ελύτη, τον Ξαρχάκο και άλλους, ούτε η χούντα με φιλοξενούσε συνεχώς στα κελιά της -όπως διατυμπανίζει ο αοιδός- για να ανοίξουν τα μάτια μου, και πιστεύω πως ο κάθε Σαμαράς είναι ένα όρθιο άβουλο κρέας που ξεπουλάει ό,τι πίστεψε ο Γκάτσος, ο Ελύτης και οι άλλοι. 
Γραμματέας Eσόδων Θεοδόσης : «Δεν έχω να πληρώσω τους φόρους». 
Εγώ : Είμαι μαλάκας, είμαι μαλάκας. 
Υπουργός Στουρνάρας : «Αρνούμαι να πάρω στα σοβαρά την σφαίρα. Και συνεχίζω τη δουλειά μου» 
Εγώ : Η σφαίρα δεν έκανε την δική της δουλειά. 
Υπουργός Μέργος : «Ο κατώτατος μισθός στην Ελλάδα παραμένει σε υψηλά επίπεδα» 
Εγώ : Και το κεφάλι σου παραμένει σε υψηλά μέρη του σώματός σου.
Πρόεδρος Βενιζέλος :«Το ΠΑΣΟΚ είναι γάτα». 
Εγώ : Πάμε όλοι μαζί τον νέο ύμνο: «Είναι γάτα είναι γάτα ο ΧΟΝΤΡΟΣ με τη γραβάτα». 
Τραγουδιστής Πανταζής : «Παρακαλούσα τον θεό, μην πάθει τίποτα η φωνούλα μου. Τι να πω; Με βοήθησε η παναγία η Σουμελά». 
Εγώ : Πρόεδρος στον Σύλλογο Θεόκουφων είναι ο ίδιος ο Θεός με γραμματέα την παναγία Σουμελά. 
Σκεπτόμενος Παπανδρέου : «Πονάω και εγώ με τον πόνο του ελληνικού λαού». 
Εγώ : Πού πονάς; Για να εφαρμόσουμε: «Το πονάει κάπου κόβει κεφάλι». 
Πρόεδρος (επαναστάτης) Τσίπρας : Έωλο το σχέδιο «Αθηνά». 
Εγώ : Εάλω η πατρίς, πρόεδρεεε, την Αθηνά σκέφτεσαι; 
Ρεμπέτης Αγάθωνας : «Νικήσαμε» 
Εγώ : Το μουστάκι είναι ο φερετζές της euroβούζιον 
Κομισιόν: Ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας το 2014 
Εγώ : Υποκύψεις υποτακτικών βλέπω καθημερινά.  
Εκπομπές μαγειρικής: Όπου να κοιτάξεις κάποιος μαγειρεύει για τον Έλληνα κάθε είδους γκουρμέ. 
Εγώ : Δώσε στον νηστικό εικόνα και θα χορτάσει. Απόδειξη η παρουσίαση χρόνια τώρα κάθε είδους ξέκωλων όλο το 24ωρο με αποτέλεσμα οι αγάμητοι να πληθαίνουν. 
Πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ Αθανασόπουλος: «Δεν πουλάμε σε ασύμφορες τιμές». 
Εγώ : Του μπαμπά σου να τα πουλήσεις όπως γουστάρεις
Επίτροπος αλητείας Μ. Δαμανάκη :  «Η περαιτέρω μείωση των μισθών και η εξομοίωσή τους στα επίπεδα των χωρών της Ανατολικής Ευρώπης, όπως και η επί της ουσίας κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, δεν ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας, αλλά συνιστούν ρητούς μνημονιακούς στόχους με τους οποίους η κυβέρνηση έχει συμφωνήσει και έχει δεσμευτεί ότι θα υλοποιήσει». 
Εγώ : Τα καριόλια τραγουδάνε ακόμα. 
Φώτης Καντηλανάφτης Κουβέλης Νο1 : "Για τη βία πρέπει σύσσωμες οι πολιτικές δυνάμεις, οι δυνάμεις του δημοκρατικού τόξου, να σηκώσουν ένα οχυρό απέναντι σε όσους θέλουν να υπονομεύσουν την ομαλότητα".
Εγώ: Μα πόσο Αριστερός είναι ο πού.....λακι ξένο ξενητεμένο!
Φώτης Καντηλανάφτης Κουρέλης Νο2: "Επενδυτής θα ορίζεται εκείνος που έχει δώσει την καλύτερη προσφορά είτε είναι Αμερικανός (και δεν είναι τυχαία η αναφορά μου ), είτε Ρώσος, είτε Κινέζος"
Εγώ: Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.
  
Αν είσαι κάπου ανάμεσα σ’ αυτό το «εγώ», θεωρείσαι εχθρός της δημοκρατίας τους. 

http://radiofonix.blogspot.gr/2013/02/blog-post_5413.html
Copyright © 2014 frizArta | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top